Reply To: αλλαγή μεταξύ 3 σεναρίων με ένα πλήκτρο. - e-dreams
Ονειρέψου ένα σπίτι που θα είναι προέκταση του εαυτού σου, ένα σπίτι ζωντανό οργανισμό που θα αναπνέει και θα σκέφτεται, θα κατανοεί τις ιδιαίτερες ανάγκες σου και θα αλληλεπιδρά με εσένα και το περιβάλλον.
smart home, έξυπνο σπίτι, knx, εκπαιδευση knx, zennio, divus, eldat
1629
reply,bbpress,reply-template-default,qode-social-login-1.0,qode-restaurant-1.0,woocommerce-no-js,ajax_fade,page_not_loaded,boxed,select-child-theme-ver-1.0.0,select-theme-ver-4.2,,wpb-js-composer js-comp-ver-5.4.4,vc_responsive

e-dreams.gr – Smarthome for you Forums Reply To: αλλαγή μεταξύ 3 σεναρίων με ένα πλήκτρο.

#1629

merten plus κομπλέ :-({|=

δοκίμασε την εξής αλλαγή χρήσης.

1-2-3 σύντομα πατήματα τα 3 σκηνικά δηλαδή μετά το 3 πρέπει να πάει στο 1.
σε όποιο σκηνικό και αν είσαι με παρατεταμένο πάτημα off σκηνικό 0.
το μόνο πρόβλημα που έχουμε είναι ότι για να σβήσει θα καλέσει ένα σκηνικό πρώτα, αλλά με τη προηγούμενη πρόταση αν ήσουν στο 1 και ήθελες off τότε έπρεπε αναγκαστικά να περάσεις από το 2 το 3 και μετά να σβήσουν τα φώτα σου

όρισε το push button object σαν 1 byte 0-255

ρύθμισε τους χρόνους έτσι ώστε
όταν πατάς το κουμπί κατευθείαν να προσθέτει 1 cyclically increase object value by 1
αν το αφήνεις πριν περάσει το όριο σταματάει το cyclically increase
αν περάσει το όριο στέλνει τη τιμή 0 (ίσως από το value 2)
όταν το αφήσεις σταματάει το cyclically increase

δοκίμασε μόνο το μπουτόν στην αρχή με monitor telegrams με τη αψεγάδιαστη συνταγή try & error. Αν δεν πετύχει άνοιξε το manual [lol]

δεν έχεις πουθενά στο έργο ένα συγκριτή 1 byte > ΑΝ object=4 ΤΟΤΕ object=1
ή κάτι θα σκεφτείς μπορεί να το προσαρμόσεις καλύτερα στις ανάγκες της εφαρμογής σου

τα 670804 και 670802 έχουν και increase μόνο, αυτό θυμόμουν από το σεμινάριο (2007!)